رشد فروش در سال ۲۰۱۶ نشاندهنده بهترین عملکرد سالانه پژوسیتروئن از سال ۲۰۱۰ بوده و برای نخستینبار از سال ۲۰۱۱ فروش این شرکت از مرز سه میلیون خودرو عبور کرده است.
میزان فروش پژوسیتروئن ۳.۵۶ درصد در اروپا و ۱۱۲.۸ درصد در منطقه خاورمیانه و آفریقا افزایش یافت که تحت تاثیر سود بردن برند پژو از لغو تحریمهای بینالمللی علیه ایران بود.
بر اساس گزارش رویترز، فروش پژوسیتروئن ۱۵.۹۸ درصد در چین و آسیای جنوب شرقی و به میزان ۱۲.۵۸ درصد در اوراسیا که شامل روسیه میشود، کاهش یافت.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/